Dette bør du ha klart før du startar
Før du går i gang med å opprette og sende inn søknad, er det det lurt å samle alle dokumenta du treng i ei mappe på datamaskina. Dersom du har dokument på papir, må du skanne desse og legge dei i same mappe. Gi dokumenta dine enkle filnamn som er lette å kjenne att, som til dømes «Reiseutgifter», «Budsjett og finansieringsplan», «Pristilbod for prosjekt kaffikrok» eller liknande.
Dette må søknaden innehalde
Søknadsskjemaet på regionalforvaltning.no består av felt der du fyller inn nødvendig informasjon. I tillegg er det ein del informasjon som må lastast opp som vedlegg. Det er nokre små variasjonar som framgår av søknadsskjema til kvar enkelt støtteordning. Kvar søknad må minimum innehalde:
- Organisasjonsnummer til undereininga som gjeld butikken (undereiningsnummer/underenhetsnummer/bedriftsnummer)
- Namn på og kontaktinformasjon til søkjaren
- Avstand til næraste innkjøpsalternativ
- Årsomsetnad
- Eks.mva, drivstoff, kraftfor og gjødsel
- Salsvolum for drivstoff (gjeld støtte til drivstoffanlegg)
- Prosjektskildring av kva du vil søkje om (prosjektbeskrivelse) ENDRING i 2024, sjå “Om prosjektet” og “Om servicetilbodet” lengre nede på sida.
- Oversikt over tilleggstenester (gjeld ikkje støtte til drivstoffanlegg)
- Kostnadsplan og finansieringsplan (gjeld ikkje servicestøtte)
- Signert årsrekneskap for føregåande år
- Oversikt over tidlegare støtte frå Merkur, kommunar eller andre offentlege instansar